Chcemy być partnerem tych, którzy nie mają nikogo, kto mógłby wyciągnąć do nich pomocną dłoń.

Pomaganie ludziom w trudnych sytuacjach życiowych jest częścią życia ludzi w Partners od wielu lat. To zawsze była dla nas dobra rzecz – czy to pomoc materialna dla ofiar wszelkiego rodzaju naturalnych katastrof, czy pomoc finansowa dla osób dotkniętych powodziami, wojną, czy nawet „tylko“ tym, że samotnie wychowują dziecko i nie radzą sobie zbyt dobrze finansowo. A ponieważ rozwijamy się i chcemy pomagać jeszcze więcej, pod koniec 2024 r. założyliśmy własną fundację.

Komu pomagamy

Dotacje dla rodzin w potrzebie

Zapewniamy wsparcie finansowe dla klientów, doradców i pracowników znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej, aby mogli lepiej poradzić sobie z nieoczekiwanymi wyzwaniami finansowymi.

Opieka zastępcza dla opiekunów

Wspieramy finansowo organizacje, które umożliwiają opiekunom krótkoterminowy wypoczynek (tzw. usługi zastępcze) w formie specjalistycznych pobytów dla dzieci w trudnej sytuacji.

Jak pomóc

Każdemu dla lepszej świadomości finansowej

Doradcy, menedżerowie, franczyzobiorcy i pracownicy grupy finansowej Partners mogą wpłacać na konto Fundacji regularne składki z wynagrodzenia lub prowizji lub jednorazowe darowizny. Jako symbol zmienny prosimy podać swój identyfikator Partners, a jeśli nie masz identyfikatora, podaj numer urodzenia.

Potwierdzenie do celów podatkowych Fundacja wydaje raz w roku, zawsze w styczniu.

Konto do wpłat na rzecz Fundacji:

1388140046/2700

QR kod pro zasílání plateb

Jeśli nie należysz do wyżej wymienionej grupy, a mimo to chcesz przekazać pieniądze naszej Fundacji, skontaktuj się z nami pod adresem e-mailowym nadace@partners.cz.

Jak poprosić o pomoc

W ramach ogłoszenia akcji charytatywnej (2 razy w roku) przyjmujemy wnioski za pośrednictwem naszych doradców finansowych, którzy jednocześnie gwarantują, że wniosek jest zasadny. Komisja decyduje następnie o podziale środków między wnioskodawców. W przypadku pilnej potrzeby, na przykład po klęsce żywiołowej, staramy się jak najszybciej przekazać pomoc konkretnym osobom, poza regularnymi akcjami charytatywnymi.

O dotację mogą ubiegać się wyłącznie nasi doradcy.

Mogą oni składać wnioski w imieniu klientów, współpracowników i pracowników grupy Partners znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej, która powoduje problemy finansowe.

Kwota na jeden wniosek wynosi maksymalnie 50 000 CZK.

Organizacje non-profit realizujące pobyty respitowe mogą ubiegać się o wsparcie bezpośrednio na stronie nadace@partners.cz.

Gdzie pomogliśmy

Jesienią 2024 roku przekazaliśmy 2 650 000 CZK osobom dotkniętym powodzią.

Wiosną 2025 roku w ramach kolejnej fali dotacji rozdaliśmy prawie 1 000 000 CZK.

Szczegóły pomocy:

Wiosna 2025 r.: Rozpatrzyliśmy 20 wniosków. Byli to nasi długoletni klienci lub współpracownicy, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji życiowej z powodu stanu zdrowia swojego lub swoich dzieci, którymi muszą się opiekować. Rozdzieliliśmy prawie 1 milion koron.

Powodzie w 2024 roku: Łącznie 53 rodziny lub osoby indywidualne otrzymały od nas pomoc, kiedy najbardziej jej potrzebowały. Z funduszu powodziowego każdy z nich otrzymał szybką pomoc finansową w momencie, gdy natura dotknęła ich życie, a niektórych pozbawiła nawet dachu nad głową.

Konkretne historie osób, którym pomogliśmy, można przeczytać tutaj.

Organizacje, które wspieramy

  • Lokalne organizacje pomagające opiekunom.
  • Pomagamy im tam, gdzie nie ma innych źródeł finansowania.
  • Wspólnie organizujemy kilkudniowe pobyty wypoczynkowe dla dzieci w trudnej sytuacji z wykwalifikowanym personelem.

Amalthea

Rodzinne Centrum Integracji z. s.

Temala

Finansowanie Fundacji

  • Wkład menedżerów, doradców i pracowników grupy Partners.
  • 1% zysku każdej spółki należącej do grupy, która osiągnie go w danym roku.

 

Darowizny na rzecz Fundacji

2025
Partners Financial Services, s.r.o. 1 406 000 CZK
Partners Investiční společnost, a.s. 1 075 000 CZK
Simplea pojišťovna, a.s.

896 000 CZK

Rentea penzijní společnost, a. s.  987 000 CZK
Trigea nemovitostní fond, a. s.  647 000 CZK

Razem

5 011 000 CZK

Wszystkie pieniądze z Fundacji przeznaczane są na konkretną pomoc. Nie zatrzymujemy nic na działalność ani na wynagrodzenia.

„Siła społeczeństwa przejawia się w jego gotowości i zdolności do opieki nad słabszymi. nad tymi, którzy są bez wsparcia i bez kogoś do pomocy. Kiedy stajemy w ich obronie, nie tylko zapewniamy im pomoc materialną, ale także dajemy im poczucie, że nie są sami, co może być punktem zwrotnym w życiu niejednego człowieka.“

Lada Kičmerová, prezes zarządu Fundacji Partners

Ludzie w Fundacji

Lada Kičmerová

Prezes Zarządu

Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną i dziennikarstwo na Uniwersytecie Karola. Studiowała również we Francji i USA. Dołączyła do Partners w 2009 r. jako dyrektor ds. marketingu i PR, a następnie przeszła na stanowisko dyrektora ds. obsługi klienta. Obecnie jest także wiceprezesem zarządu. Zajmuje również ważne stanowisko w zarządzie firmy Partners Banka, a.s. Poza pracą radość daje jej dwójka małych dzieci. Pomaganie innym zapewnia jej spełnienie i równowagę życiową.  

Jitka Lucbauerová

Członek Zarządu

Pracuje w świecie finansów od 2001 roku. W 2007 r. uczestniczyła w narodzinach Partners. Obecnie jest jednym z dziewięciu partnerów zaangażowanych w zarządzanie firmą, stawiając sobie za cel bycie zawsze po stronie klienta. Dlatego tworzy dla swoich współpracowników środowisko, w którym mogą działać, budować i kierować zespołami pod parasolem silnej firmy, a jednocześnie z powodzeniem realizować własną działalność. Wspieranie organizacji charytatywnych i pomoc finansowa w razie potrzeby to normalna część jej życia. 

Martin Švec

Członek Zarządu

Serce Martina jest we właściwym miejscu. Studiował matematykę finansową i ubezpieczeniową na Wydziale Matematyki i Fizyki Uniwersytetu Karola w Pradze. Od 2019 r. jest dyrektorem generalnym i prezesem zarządu Simplea, firmy zajmującej się ubezpieczeniami na życie, którą sam zbudował. Firma ta szczyci się ludzkim podejściem i spełnia oczekiwania nawet wtedy, gdy nie musi. Zajmuje również stanowisko dyrektora generalnego i prezesa zarządu w firmie emerytalnej Rentea penzijní společnost, a.s. W wolnym czasie lubi spędzać czas z trójką swoich dzieci, pracować jako wolontariusz w straży pożarnej i pomagać, gdzie tylko może. 

Zespół fundacji

Daniela Hynštová, finanse
Anna Jandová, koordynator
Lenka Mokrošová, księgowość
Iva Skybová, sprawy prawne
Lenka Šmídová, marketing

Siedziba Fundacji Partnerzy

Türkova 2319/5b, 148 00 Praha 4

Nr id.: 22450262

Konto do wysyłania wpłat do Fundacji:

1388140046/2700

Ustawienia prywatności i plików cookie 🍪

Witryna wykorzystuje pliki cookie do świadczenia usług, personalizacji reklam i analizy wizyt.

Wybierając poniżej, wyrażasz zgodę na naszą politykę prywatności i plików cookie. Ustawienia można zmienić w dowolnym momencie.